Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 21 to 30 of 67

Thread: Verslag Meet and Greet II

  1. #21
    Inactive Member Sven Mesman's Avatar
    Join Date
    February 3rd, 2001
    Posts
    118
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Ik heb in die test een score van 10.

    Ik ben dus geen bedreiging voor de samenleving.

    Drat biggrin

    ------------------
    See a drink, drink it. See a cigarette, smoke it. You wanna do something, do it. Feel bad in the morning? Fuck it.
    Josh Homme|Queens of the Stone Age

  2. #22
    Inactive Member Manga's Avatar
    Join Date
    December 26th, 2000
    Posts
    378
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb toestemming gehad van Oh! om toch vooral lekker door te spammen met 'interessante' biggrin links, dus bij deze nog een stukje kunst wat vast ooit tot 'de klassieken' gerekend zal worden.
    http://www.badart.com/tulipbutt.html

  3. #23
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Manga:
    als jullie de volgende keer niet naar Whoops! gaan wil ik misschien wel mee winkelen.<HR></BLOCKQUOTE>

    Houd ik je aan! Of anders gaat de rest bij Whoops naar binnen en leggen we jou buiten aan de ketting! biggrin

    Maffe link, die 'tulipbutt.' Maar ja, je hebt van mij een offici?le 'licence to spam,' dus kom maar op!

    ------------------
    Dit huis is als een zompig moeras vol rottende lijken. De geur van verschroeide huid is allesoverheersend en de duivelse poortwachters kotsen een zee van brandend bloed over ons.
    alanmcelroy | badwriter

  4. #24
    Inactive Member Manga's Avatar
    Join Date
    December 26th, 2000
    Posts
    378
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

  5. #25
    Inactive Member tothleben's Avatar
    Join Date
    November 17th, 2000
    Posts
    33
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Het zal wel aan mij liggen want ik ben een eigenaardig iemand met een eigenaardig gevoel voor humor, maar toch wil ik het volgende ff kwijt over wat ik tot nu toe gelezen heb:

    Punt1:
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>MGM:
    Meet & Greet is voor mietjes<HR></BLOCKQUOTE>
    Alsof tie et er om doet !

    [This message has been edited by tothleben (edited August 12, 2001).]

  6. #26
    Inactive Member tothleben's Avatar
    Join Date
    November 17th, 2000
    Posts
    33
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Jaja, dat was alvast een stukje van mijn rare geest die daar de humor van in ziet (want dat was dus ECHT niet met voorbedachte rade), maar het volgende zal toch ook wel een glimlachje losmaken bij wat anderen als je het verband ff zoekt, toch .... toch ....

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Deamon:
    De terugreis verliep ook weer niet zoals dat hoorde, de eerste trein kreeg let wel 1 minuut vertraging en mijn volgende trein was te vroeg weg (lang leve de ns hiep hiep hoera ) waardoor ik in zutphen tot een stilstand kwam...maar goed een telefoontje en een driekwartier later had ik vervoer naar huis...dit alles gaf me aan de andere kant wel weer de tijd om mijn aankopen door te lezen (Scion 1 t/m 8, 10 en 11 en The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Adams<HR></BLOCKQUOTE>

    Insanely yours


    - Toth -

  7. #27
    Inactive Member krow's Avatar
    Join Date
    April 10th, 2001
    Posts
    48
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    hmm ik ben niet geweest frown
    maar over die score wat is psycotherapy ???


    ------------------
    EEUH PROFESSOR!!!
    KURT IS LIKE TOTALY GETTING FUR IN THE POOL
    shadowcat-X-men evolution

  8. #28
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by MGM:
    Meet & Greet is voor mietjes.

    biggrin

    <HR></BLOCKQUOTE>

    dus dat is de afkorting MGM!!!!! biggrin

  9. #29
    Inactive Member Somesmartfreak's Avatar
    Join Date
    February 12th, 2001
    Posts
    94
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Kort verslagje biggrin

    Nou 's ochtens rond 6.30 al opgestaan. Ontbijten, ongeveer 2,5 km naar het station gelopen. Al daar twee treinkaartjes gekocht.
    Om 7.46 vertrok de trein en na wat fietsen in Nijmegen rond 8.20 op mijn kamer. Even gauw mijn tas in en uitpakken en dan weer terug naar het station. Kom daar om exact 8.50 aan, dus ik mis de trein die Eric aka Dutchspider gepland had, maar we konden gelukkig wel de volgende pakken! (8.56). Maar dat betekent wel overstappen op Arnhem. Rond 10.00 uur waren we dan eindelijk in Utrecht!

    De whoops hebben we maar overgeslagen, maar de Blunder was wel een verplichte stop.
    Voordat we daar waren kwamen we Alex al tegen die dus met ons meeliep.
    Gelijk mijn weeklydose opgehaald biggrin : Witchblade, Tomb Raider & Punisher alsmede Watchmen (topic volgt nog biggrin). Eric had ook zijn stapel van 32 (!) comics weer te pakken.
    Ondertussen kwamen Erik, Arnaud ook de tent binnen. Nadat ik afgerekend had zijn ik, Arnaud en Alex al naar The Joker vertrokken! Eric en Erik volgden niet veel later. Eerst nog een potje Lunchmoney gespeeld (Hail Mary tongue)! Vervolgens nog wat Star Wars bijgeruild terwijl Eric Erik Tomb Raider ging leren....

    Rond 14.00 uur toch maar naar CS vertrokken biggrin
    Arnaud op de bus gezet en vervolgens naar binnen. Eric moest even wat water lozen en ik ging even pinnen. Strategisch hadden wij ons geplaatst voor het GWK, we zagen al een aantal mensen rondlopen met tasjes van Blunder, maar sloegen hier nog geen acht op. Tim kwam al snel aangelopen vanuit de BK met een vuilniszak vol met comicboxen.

    Hij wist te meldden dat Klaas niet kwam en hij dus de hele tijd voor niets gewacht op Utrecht CS (Er zijn prettigere plekken om te wachten!). Toen Olav en Tom aankwamen toen ging het opeens erg hard en was de groep op twee na binnen een paar minuten compleet!
    Die twee waren dus Sven en Johan die op Richard hadden staan wachten (zie verslag Johan biggrin). Olav al vlot in de weer met shirts verkopen.

    Toen Sven en Johan er eindelijk waren was het tijd om de eerste winkel op de route aan te doen! Dat was dus de Whoops.
    Zoveel mensen zien ze daar normaal niet biggrin
    Tom zijn weeklydose opgehaald en er waren er weer een aantal die ook nog wat moesten aanschaffen... Hier werd toch wel weer enige tijd doorgebracht....

    Vervolgens naar Blunder. Hier kon voor mij de knip erop blijven, maar door een aantal anderen werd er weer driftig ingeslagen. Olav liet ons weer eens genieten van de reactie op een van zijn brieven, de betreffende redacteur/schrijver schreef dat Olav bezig was om hem gek te maken biggrin
    Verder werden weer de nodige ideeen over Bad Writer uitgewisseld.

    Het loopt inmiddels al tegen 16.40 en na wat overleg wordt er besloten om nog een korte stop bij de betere boekhandel van Utrecht te maken. Ook hier wordt het nodige geld achtergelaten om boeken te kopen! Ik had hier het laatste deel van mijn favoriete Nederlandse fantasy reeks te pakken (WJ Maryson's meestermagier, aanrader voor iedereen die van Tolkien houdt!) Die is inmiddels al uit, Watchmen helaas nog niet (Ben er al ruim drie en een half uur in bezig geweest en zit ergens bij het einde van Hoofdstuk vijf...)

    Volgende halte was een kroegje om even de tongen wat losser te maken, hierbij werden ook al de meest geweldige verhalen over comics en andere gerelateerde onderwerpen verteld. Het snoep ging ondertussen gretig van hand tot hand tongue

    Tegen half zeven werd de Bacchant opgezocht, hier was duidelijk nog genoeg plaats en wij zaten mooi boven. Daar werd door een aantal mensen onder wie ook ik besloten om solidair te zijn en het weeklydose shirt aan te trekken, dit bleek ook 's avonds erg handig...
    Onderwijl was ook Manga aangekomen en Olav kon het niet nalaten om de Josh grap weer te maken (Ik heb de film nog steeds niet gezien!)

    Het eten kwam hier al snel na het bestellen. Erg prettig. Het voedsel was goed, daar gaan we vast wel vaker eten! Tijdens het eten bleek eigenlijk dat de tafel ingedeeld was in drie kleine groepen die onderling aan het praten waren. De groep waar ik bij zat was vooral erg goed in het vertellen van moppen en voornamelijk Sven wist een aantal hilarische uit zijn mouw te schudden biggrin

    Na het eten mocht ik het geld inzamelen voor de rekening. Dat was een nette 30 gulden per persoon. Vervolgens op naar de lasergame toko. Dat was nog best een eindje lopen, maar dat hadden we er wel voor over biggrin

    Eerst wat drinken voor het lasergamen. Vervolgens aanmeldden voor de chip. Hierbij moest weer een nick opgegeven worden. Gezien de lengte van de mijne toch maar gekozen voor de naam die Olav me gegeven heeft: Josh. Zo die grap is ook weer gemaakt....
    Ik en Olav bleken tijdens het eerste potje best goed als we samen speelden. Hij liep achter me en kon dan mensen makkelijk afknallen, terwijl ik de meest directe bedreigingen uitschakelde. Dat werkte prima. Verder was het ook wel erg prettig om van andere teamleden te horen te krijgen waar mensen zaten en ze dan afknallen!

    Na een korte onderbreking voor de uitslagen en nog een drankje aan het tweede rondje, waar ik het idee had dat ik als een dweil speelde. Nou dat was dus ook zo....
    Volgende keer toch maar weer taggen met Olav biggrin

    Na veel gezweet en zo de uitslag opgehaald waarna toch een aantal mensen vrij snel vertrok om hun trein te halen!
    Bleek bij de scores dat niemand mij op mij schouders geraakt had en dat ik maar drie keer iemand in de rug geschoten had tongue
    Frappant....

    Nou ja de laatste mensen werden al snel op de trein gezet waarna er nog vijf mensen overbleven. Tot bijna bij The Joker waren dat Tom, Olav, Erik, Eric en ik. Daar namen wij afscheid van Tom en Olav met een welgemeend: "Tot de stripdagen!"

    Bij The Joker nog met zes man maffioso tegen de muur gezet, waar ik na bijna een half uur spelen als winnaar uit te voorschijn kwam biggrin

    Na nog een late cola tegen 1.45 de laatste trein naar Nijmegen opgezocht. Na wat gerommel (het bekende logistieke probleem) toch met een flinke vertraging rond tweeen onderweg naar het mooie Nijmegen! Daar afscheid genomen van Eric om vervolgens nog een ruim kwartiertje te pedalen naar mijn kamertje ergens bovenop de heuvels. Tegen 3.30 was ik daar om na nog een uurtje lezen (boek zie boven!) een flinke tijd te gaan pitten!

    Dat was het wel weer! biggrin
    Groenten,
    Joost


    ------------------
    Trapped in time
    A miracle of hope and change
    A swirling mass, no mercy now
    If the truth hurts prepare for pain

    Do you think we're forever?
    Anathema - Eternity pt 1

    [This message has been edited by Somesmartfreak (edited August 13, 2001).]

  10. #30
    Inactive Member Cursed_Angel's Avatar
    Join Date
    March 22nd, 2001
    Posts
    33
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Daar liep ik dan, door de donkere, vochtige gangen in Utrecht. Achter mij hoorde ik nog een paar schoten. Mijn teamgenoten zaten in een hevig vuurgevecht. Daar moet ik niet bij zijn, dacht ik nog. Ik probeer wel een andere weg te volgen om mijn aardsvijanden, het rode team, te verslaan. (Je begrijpt, dit gaat over het 1e potje, maar dit terzijde).

    Langzaam sloop ik langs een paar obstakels heen. In de verte zag ik het zonlicht tussen de rotsen vandaan komen. Toen hoorde ik ineens iets. Geschrokken keek ik op, en met gestrekte arm hield ik mijn gun voor me. Toen zag ik wie het was. Ik stond oog in oog met 'DE' Tom Groot. In mijn gedachten zag ik een groepje duiven wegvliegen. Nano seconden vlogen voorbij. Toen begon het. Tom en ik bleven recht tegenover elkaar staan en begonnen te vuren. De kogels vlogen in het rond, maar beide bleven we doodstil staan. Toen was het opeens heel even stil. We hoorde beide gepiep en onze beide lichten vielen uit........piep......piep.......piep....piep....

Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •