Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 41 to 50 of 86

Thread: Lord of the Rings: Return of the King

  1. #41
    Inactive Member MGM's Avatar
    Join Date
    August 18th, 2000
    Posts
    117
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Return of the King is werkelijk briljant. Een stukje filmgeschiedenis (samen met de eerste twee films) waar een petje voor afgenomen mag worden.

    Ik heb eigenlijk maar twee grote minpunten over de film.

    <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">spoiler (click to view):</font><hr size="1"><div class="spoiler" id="IU2KI7">Ten eerste het feit dat het House of Healing gedeelte uit de film is gelaten. Hierin kwam juist een groot deel van de karakters van Faramir en Eowyn naar voren. Bovendien was het logisch geweest om dit te laten zien, want beide personages waren er niet goed aan toe in hun laatste (op de eindscene na) scenes.

    Daarnaast was het wel een erg makkelijke oplossing met het leger der doden. Ja, in het boek ging het ook zo, maar nu kreeg ik een beetje 't idee dat Aragorn met z'n vingers knipte, en dat binnen 5 seconden Minas Tirith bevrijd was.

    Er zaten nog wel wat puntjes in, maar allemaal van minder belang. Het had nog wel leuk geweest als het stukje dialoog van de orcs over de 'grote Elfen-krijger' in de film was opgenomen.</div><hr size="1"></blockquote>

  2. #42
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by I.c.e Motion:

    Extended editie zal hoogstwaarschijnlijk ook 'the houses of healing' bevatten.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">niet verwonderlijk als er 45 minuten(!!!) weggesneden is om de biosversie te krijgen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er mensen zijn die niet de extendeds bestellen... [img]wink.gif[/img]

  3. #43
    Inactive Member I.c.e Motion's Avatar
    Join Date
    September 4th, 2001
    Posts
    75
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    MGM bijna alles wat je zegt in je spoiler tag is in mijn ogen extended version materiaal

  4. #44
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Wat ik er over kwijt wil....


    Impressive...!!!! Cool...!!!! en...

    Wanneer komt de extended uit... [img]smile.gif[/img] [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

    Tuurlijk mis ik ook wat kleine dingen. De grootste misser was dat we Saruman en Wormtong niet zien. Al was het alleen maar om te verklaren hoe de palantir van Orthanc buiten kwam te liggen. Maar ik weet toevallig zeker dat dit in de extended zit.

    En als die uitkomt ... Alle extended versies achtermekaar kijken. Ahhhh.... 12 uur LOTR film.

    Heb trouwens een 'fake' trailer van de Hobbit gedownload via BitTorrent. Opgebouwd van speciaal geselecteerde beelden uit de LOTR film gekombineerd met beeld materiaal uit Dragonslayer van Disney. Waaaaay cool.... [img]cool.gif[/img]

  5. #45
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Stephen Strange:

    En als die uitkomt ... Alle extended versies achtermekaar kijken. Ahhhh.... 12 uur LOTR film.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">en daarna met alle commentaren erbij...ben je helemaal een week onder de pannen! [img]wink.gif[/img]

    Wat die fake-trailer betreft, deze zwerft al zo'n anderhalfjaar over het net en is de oorzaak van alle idiote geruchten. Deze trailer heeft zelfs New York Times (weet niet helemaal zeker of het deze krant was) laten vragen aan Jackson wat hij er van vond dat die trailer was uitgelekt...

    Jackson's antwoord: Huh???

    [img]biggrin.gif[/img]

    Wat Bittorrent betreft, inmiddels zijn er 3 svcd versies van RotK gesignaleerd. Kostte me drie dagen(!!!) maar eindelijk was de beste versie binnen, zal binnenkort dus het lied van Green Dragon uit mijn hoofd kennen [img]graemlins/beer.gif[/img] [img]wink.gif[/img]

    In het vervolg iets anders te zingen in de kroeg dan 'Leve de man die het bier uitvond'

  6. #46
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Volgens mij he, ben ik de enige de de Extended edition van Lord nooit zal kopen. Geldkloperij vind ik het en heb het zeker niet voor Lord Of The Rings over. Zondag ga ik Rotk kijken. En in *denk* augustus zal ik de 2 disc versie van de film kopen... [img]smile.gif[/img]

    -steven-

  7. #47
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by -steven-:
    Volgens mij he, ben ik de enige die de Extended edition van Lord nooit zal kopen. Geldkloperij vind ik het en heb het zeker niet voor Lord Of The Rings over.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Als ik vergelijk met andere films die extra scenes en dergelijke aan een tweede release koppelen dan zijn de EE van LotR meer cadeaus en de anderen pure geldklopperij.

    Even nadenken, wat kregen we bij Two Towers extra?

    1. 42 minuten extra film
    2. audio commentaries van:
    -- writers + director
    -- de acteurs
    -- design team
    -- post-production en production team

    dan beginnen de extra 2 DVD's pas:
    3. op disc 3 zo'n 4 uur aan achtergrond materiaal
    4. op disc 4 ongeveer een gelijke hoeveelheid materiaal.

    Lang niet alles is bijzonder, maar voor de fans (en daar is dit voor bedoeld) is het wel allemaal leuk. Uitschieter is 'Taming of Smeagol' waar je bek openvalt over hoe dit karakter tot stand is gekomen en hoe Andy Serkis (stem Smeagol/Gollem) bepalend is geweest voor de film.

    Dit alles bij elkaar genomen is iets wat ik nog nooit gezien heb bij andere films. Dat jij het er niet voor over hebt, tja, toegegeven het is een fan hebbedingetje.

  8. #48
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Maar het zijn toch niet alleen de fans die de complete film willen zien. Of ligt dit aan mij manier van denken, dat kan maar ik vind het nog steeds onterecht om een EE te kopen om 42 minuten alsnog te mogen zien, die naar mij mening wel in de film blijken te horen anders was er nooit een EE. Toch ?

    -steven-

  9. #49
    Inactive Member The_Silver_Armadillo's Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    46
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Een film van bijna vier uur houdt niemand vol behalve de echte liefhebbers als je het mij vraagt. Ik vond de normale versie van de vorige twee films al lang genoeg. Een extra 40 minuten aan film zou ik niet meer trekken. Zo boeiend vond ik het eigenlijk niet zo.

    Yeah, ik ben een van de weinige mensen die LOTR niet zo geweldig vind en er voor durft uit te komen.

  10. #50
    Defunkt
    Guest Defunkt's Avatar

    Post

    Originally posted by The_Silver_Armadillo:
    ...

    Yeah, ik ben een van de weinige mensen die LOTR niet zo geweldig vind en er voor durft uit te komen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">LOL! Robert, your sentiments exactly!! [img]wink.gif[/img]
    Plus voor mij Legolas is een erg leuke elf.
    [img]tongue.gif[/img]

    Serieus, ik vind LOTR leuk kijkvoer en het vakmanschap spat ervan af. Maar ik heb Tolkien nooit gelezen en begrijp dan ook niet al die
    diepere lagen en kan niet vergelijken. Blijft er voor mij over een mooie fantasy film niet meer en niet minder. m.a.w. ik raak er niet lyrisch van en kan het ook niet trekken meer dan 3 uur fantasy achter elkaar!!
    [img]wink.gif[/img]

    BTW ik hou wel van fantasy films hoor op zijn tijd maar ben meer on the scifi/animation tip. Wat strikt genomen ook "fantasy" is maar ik bedoel meer het savage & sword/trollen/elven genre.
    LOL ik vind een laser gun leuker dan een zwaard of toverstaf! [img]wink.gif[/img]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •