Page 7 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 61 to 70 of 86

Thread: Lord of the Rings: Return of the King

  1. #61
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Sh@dow:
    wat mij trouwens opviel was de trailer van het spel die er bij ons voorzat. daar kwamen al dingen in voor (Shelob) die nog moesten komen
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Shelob zat ook al prominent in de trailer voor RotK. Een echt probleem vond ik het in ieder geval niet.

  2. #62
    Inactive Member -steven-'s Avatar
    Join Date
    February 2nd, 2001
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik heb de film gisteren gezien en het spijt me zeer maar ik was NOT impressed. Wat een vervelend oersaai einde. Ik trok het bijna niet meer, ring is kapot, mooi einde maar nee hoor even de nasleep, is leuk maar niet zo lang en saai. Nee ik ging er zonder verwachtingen heen en ik kwam terug met de gedachten, dit is het net niet.

    -steven-

  3. #63
    Inactive Member Triforce's Avatar
    Join Date
    September 22nd, 2002
    Posts
    45
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ik ben gisteren ook geweest. Wat een film. Ik vind hem heel goed, maar ik moet hem nog een keer zien voordat ik echt de balans op kan maken.

  4. #64
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Ook ik heb LOTR 3 gisteren gezien... indrukwekkende film, weer, met deze keer een aardige (betere) balans tussen avontuur (de queeste van Frodo en Sam) en actie (de grootse knokpartijen waarbij de andere hoofdrolspelers betrokken waren). Wederom heb ik me zitten vergapen aan de fraaie effects, vooral als het gaat om de steden. Enige minpuntje vond ik de typisch Amerikaanse zoetsappigheid aan het einde, dat bovendien net even te lang werd gerekt.

  5. #65
    Inactive Member The Ro's Avatar
    Join Date
    February 17th, 2003
    Posts
    72
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    het is een beetje jammer dat je 'amerikaans' in een zin stopt als Lord of the rings.
    Behalve een amerikaanse studio is er niets amerikaans aan Lord of the rings.

    En het einde is het beste einde wat ik in jaren niet heb gezien. Eindelijk weer een film/verhaal met een goed afsluitend eind!
    Wees blij, in het boek gaan ze nog zo'n half boek door met het eind, daarnaast heb je nog de aanhangsels die helemaal doorgaat met de afsluiting zelfs tot aan de koning sterft en legolas zelf een boot maakt om naar de onstervelijke landen te zeilen. Zo'n 150 jaar of meer na de vernietiging van de ring.
    Het afscheid van de hobbits en dat frodo wegzeilt word pas het allereerste begin van de aanhangsels verhaalt.

    Ik heb ook het gevoel dat de meerderheid van de mensen niet 't boek hebben gelezen. Hoewel de film op zich zelf moeten kunnen staan, kritiek over het verhaal of scenes, terwijl die juist wel direct uit het boek te halen zijn.

    Iig, ik begrijp sommige kritiek of ben er ook mee eens. Maar sommige krietiek is onterecht. "de elf loopt op sneeuw, terwijl de andere bedolven liggen onder... dat kan niet, een fout in de film." of "Overdreven dat Legolas zo in z'n eentje op die manier een Mumakil uitschakelt."
    Deze mensen weten niet van LotR af. Ok, het laatse voorbeeld staat niet in het boek, maar het is wel iets wat elfen zouden kunnen doen.

    Anyways. Ik begrijp en respecteer wel andermans meningen en krietiek al ben ik niet met alles eens. Ik heb ten zeerste genoten van de film. En ik heb 'm al 3 keer gezien, ik wacht gretig op alvast een Dvd-rip om te kunnen overleven tot de EE DVD uitkomt [img]biggrin.gif[/img]

  6. #66
    Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Join Date
    April 24th, 2003
    Posts
    127
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Hmmm... ik begin niet eens aan een vergelijking met de boeken. Die heb ik voor een belangrijk deel gelezen, maar ten eerste lang geleden en ten tweede nooit volledig. Dat neemt niet weg dat ik best een mening mag hebben over het einde van de film! [img]smile.gif[/img] Na een zit van bijna 3 uur en een einde dat al ruim een uur in de lucht hing, vond ik het wel mooi geweest... het blijft een film die op zichzelf moet kunnen staan en hoewel de epilogen goed en zinvol waren, had ik er net even te veel kramp in mijn zitspieren voor [img]wink.gif[/img] Bovendien is het best ?done? het predicaat ?Amerikaans? te gebruiken als dat van toepassing is, ook al geldt dat maar voor tien minuten van het hele epos! Op de rest van de vele uren vermaak was het immers - dat zeg je zelf al - niet van toepassing.

  7. #67
    Inactive Member Ben_het_zat's Avatar
    Join Date
    September 25th, 2002
    Posts
    16
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Oh!:
    Ja, dat mag best worden onderstreept: in Return of the King zijn de special effects zonder meer meesterlijk. Ze vallen niet echt op, maar zijn gewoon lekker organisch in de beelden verwerkt. Zo moet dat dus. Petje af.

    Trouwens, ben ik de enige die een shot uit de trailer miste in de eigenlijke film: in de trailer zie je een huilende (rouwende) Eomer... maar in de film is het Eowyn. Iets voor de dvd?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wat denk je dan van de "We will see the shire again, Pippin..." scene? of zat ik niet op te letten?

  8. #68
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Ro. AnimatieKoning:
    ik wacht gretig op alvast een Dvd-rip om te kunnen overleven tot de EE DVD uitkomt [img]biggrin.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Is al lang te downloaden. (ongeveer drie dagen na de premiere) Check novasearch.net en gebruik de zoek optie. De versie van 3 gig is de beste (tenzij die inmiddels al is omgezet naar XVID, dan isie kleiner [img]wink.gif[/img] )

  9. #69
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by P e e:
    Bovendien is het best ?done? het predicaat ?Amerikaans? te gebruiken als dat van toepassing is.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ah, als je alleen Amerikaans gebruikt had, ja. Maar 'typisch Amerikaans' impliceert een duidelijk Amerikaanse hand in het maken van de film [img]wink.gif[/img]

    Ik ben het overigens met je eens ik vond het niet het beste eind, ten eerste duurde het te lang (ik begon me zelfs een klein beetje te ergeren aan de slow-motion springende hobbitjes) ten tweede gaf het niet helemaal de tragiek weer van het afscheid zoals in het boek staat.

  10. #70
    Inactive Member Gently's Avatar
    Join Date
    March 6th, 2001
    Posts
    347
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Benneke:
    Wat denk je dan van de "We will see the shire again, Pippin..." scene? of zat ik niet op te letten?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Je zat niet op te letten, dat is hier namelijk al gemeld [img]biggrin.gif[/img]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •