Page 6 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 51 to 60 of 78

Thread: Silver Age comics

  1. #51
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Originally posted by Oh!:
    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Stephen Strange:
    Ik ben wel zwaar op zoek naar betaalbare delen van de volgende series...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Heb jij die niet allemaal al online? Of ga je voor de volledigheid toch gewoon voor de papieren edities?</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik heb op mijn eigen site alleen het Dr. Strange materiaal. Daar horen deze series niet bij...

    Tussen mijn gedownloade comics zitten wel een aantal series die ik normaak had willen kopen maar deze toevallig niet.

    Waarschijnlijk kan ik de Thor delen wel digitaal krijgen, en de X-Men delen ook. Maar die zijn zo dicht bij kompleet dat ik het niet over mijn verzamelaars hart kan verkrijgen om de laatste delen dan niet te kopen. [img]wink.gif[/img]

  2. #52
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Originally posted by Stephen Strange:
    Maar die zijn zo dicht bij kompleet dat ik het niet over mijn verzamelaars hart kan verkrijgen om de laatste delen dan niet te kopen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Begrijpelijk! Ik werd vroeger ook helemaal gek van een serie die ik op twee of drie nummers compleet had. Die ontbrekende deeltjes moest en zou ik hebben!

    Tegenwoordig maakt het me niet zo veel meer uit. Op een gegeven moment heb je zo veel comics; aan herlezen kom je dan toch nauwelijks meer toe.

  3. #53
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Question

    Hebben jullie eigenlijk jullie verzameling ook verzekerd? Want er staat volgens mij voor heel wat geld in jullie boekenkasten. Hebben jullie misschien een adresje voor me waar ik Silver Age comics zou kunnen? VOor een normale prijs, ook niet onbelangrijk. [img]smile.gif[/img]

    Batman 6 komt dus in week 13 uit? Dan weet ik dat, hoef ik niet iedere dag de Bruna in te lopen [img]wink.gif[/img]

    groeten..

  4. #54
    Inactive Member boomboom's Avatar
    Join Date
    February 22nd, 2001
    Posts
    222
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    over verzekeren is onlangs een aparte topic van start gegaan....kijk maar eens op de andere pagina's van dit forum...

  5. #55
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Normaal weet ik dat soort topictitels wel uit mijn hoofd, maar deze net niet.

    Gebruik anders even de 'search' functie. Zit rechts bovenaan elke pagina, derde optie van links op de bovenste rij. Vervolgens kun je nog kiezen of je alleen in topictitels wilt zoeken of dat je ook de posts wilt doorzoeken.

  6. #56
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Heeft er niemand een lijstje met zijn/haar
    silver Age comics van Marvel?
    Van bijv. Spiderman, X men, Avengers?
    Of zoekt men nog nummers van Silver Age series?

    Groeten, Willem

  7. #57
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Cool

    Bedankt he.

    Dan zoek ik even.
    Maar als de topic je toch binnenschiet dan mag je het toch even posten.

    groeten

  8. #58
    HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Join Date
    January 23rd, 2001
    Posts
    840
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Pagina 2 van deze topic. Ergens halverwege de pagina begint Johan over verzekeringen en die discussie gaat nog enkele posts verder.

  9. #59
    Inactive Member Blade116's Avatar
    Join Date
    December 31st, 2003
    Posts
    40
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

    Post

    Welke topic gaat over verzekeren?

    Want ik kan hem niet vinden eigenlijk.

    Groeten..

  10. #60
    HB Forum Owner Stephen Strange's Avatar
    Join Date
    July 29th, 2001
    Posts
    54
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Originally posted by Blade116:
    Hebben jullie misschien een adresje voor me waar ik Silver Age comics zou kunnen? VOor een normale prijs, ook niet onbelangrijk. [img]smile.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hmmm... Ik doe het ongeveer zo...

    - In Nederland bij verschillende zaakjes maar Marc Mokken (was ook in Rijswijk) heeft het meest en het moeilijkst verkrijgbare spul. Zijn prijzen lijken hoog, maar hij is een van de weinigen die op zijn amerikaans de comics grade. Dat wil zeggen... Laatste Overstreet waarde vs. Staat is eerlijk en haalbaar. Koop je een flinke stapel dan moet je 5-10 % korting erop kunnen krijgen ook. Deze man heeft dus gewoon X-Men 1, Amazing Spider-Man 1 etc. Staan.

    - E-Bay... Voor alles en nog wat. Prijzen zijn stukken goedkoper, maar kunnen natuurlijk oplopen als er veel op geboden wordt.

    - Mile High Comics... Deze zaak heeft 'vrijwel' alles, maar is stervens duur. Dit is de lokatie voor de laatste missende delen. Wacht wel tot er een 30% korting aanbieding is gecombineerd met free shipping over $100.00. Anders is het echt niet te betalen... http://www.milehighcomics.com
    [img]graemlins/computer.gif[/img]

Page 6 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •