Okeej, nummer ??n is terecht.
------------------
Printable View
Okeej, nummer ??n is terecht.
------------------
Zonder verwondingen mag ik toch wel hopen?
Ik leef echt mee met de mensen daar, ik luister nu ok naar de NYPD police scanner.
Winamp ip. 213.65.101.231:8000
Wat een fucking imbecielen zijn de daders zeg!!
Bush maakt zijn domme hoofd wel een wereldoorlog van.
Probeerde mijn pa en neefjes te bellen maar kan niemand bereiken :mad
wat een ******lijers!!
------------------
Buffy: You hit me.
Angel: Not to go all school yard on you, but you hit me first. In case you've forgotten, you're a little bit stronger than I am.
Voor zover bekend heel. Hij probeert nu naar huis te komen..
Ik begrijp hier echt niks van.
------------------
Ik maakte me dezelfde bedenking als Bobby Drake: dit gaat nooit opge?ist worden.
Wie er ook mag achterzitten, de betrokken personen hebben er geen belang bij hiervoor de verantwoordelijkheid te claimen, omdat ze toch niet sterk genoeg zijn om het op te nemen tegen de hele wereld ("diegenen die zich solidair hebben opgesteld met de VS").
Anderzijds is de boodschap naar de VS wel duidelijk: jullie mogen dan wel de grootste mogendheid zijn, jullie blijven even kwetsbaar als de rest, alle rakettenschilden ten spijt.
En vreemd genoeg begrijp ik dit alles wel: als we willen zijn we grote haters, we bezitten het vermogen anderen te ontmenselijken en we hebben de technologische middelen ter beschikking om dit soort schade vanop afstand toe te brengen, zodat we zelf niet al het toegebrachte leed van dichtbij moeten meemaken. Maar dat neemt niet weg dat het een walgelijke dag geweest is.
------------------
You better send in some of the lab guys. Let them figure it out.
Terreur bestaat vooral om angst te zaaien, dus in zoverre hoeft dit niet eens opge?ist te worden.
Ik ben in elk geval wel gerust dat Bush tot nu toe nog met enig verstand lijkt te reageren.
------------------
Mij lijkt het helemaal niet logisch dat de aanslagen niet zullen worden opgeeist. Want er moet toch een doel zijn geweest, anders heeft het doden van onschuldigen toch geen zin. Er moet gewoon een doel zijn geweest. Kan niet anders. Anders hebben hier echt te maken met een massamoordenaar.
Ik ben ook blij dat Bush redelijk verstandig heeft gereageerd. Maar je moet niet vergeten dat er veel druk op hem nu staat. Als hij dit alles op succesvolle wijze afrond. Heeft hij praktisch zijn presidentsverkiezingen over 4 jaar eigenlijk al gewonnen.
Het laatste nieuws is dat Ben Allen toch achter de aanslagen zit. Amerika is 90 % zeker. Namelijk een veiligheids instelling heeft een bericht tegenhouden dat was bedoeld voor Ben allen met de boodschap. De aanslagen waren een succes. Er is geen duidelijkheid of dit bericht is onderschept over de telefoon of internet enz.
Trouwens de veiligheidsinstellingen in Amerika wisten wel dat er een netwerk bestond dat een aanslag of aanslagen zat te beramen. Ze wisten alleen niet wat. Het antwoord is gister duidelijk geworden.
------------------
Een zwarte dag in de geschiedenis. Vrede op aarde is verder weg dan ooit. Helaas.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
Misschien een heel zieke gedachte, maar toch: ik vrees dat we over een jaar of vijf allerlei films over deze ramp krijgen. Er zijn schrijvers in Hollywood die zich nu geil in de handen wrijven.
<HR></BLOCKQUOTE>
Ik had het idee voor een fanfic waarin het WTC plat gaat. Laten we dat nou maar niet doen.
Hoe dan ook, dat vierde vliegtuig, richting Pittsbourgh, ik hoorde ook dat dat richting een kerncentrale ging. Enig idee of dat waar is?
------------------
A list?
- Beddy?s Place
- Phantasia
- The Comic House
- The Place
- Rogue and Remy
- STEVO?S
- X-Men Cyberboard
- Issue9mm.com
- Live between us
- The Wahoo Action Team
Nee, die ging richting het witte huis. Al moet ik zeggen dat een kerncentrale misschien nog beangstigender is.
------------------
A life??? Cool, where can I download one of those???
100 posts in anderhalve dag.
Geeft toch wel aan dat er hier niet alleen aan comics wordt gedacht.
------------------
Zo werd ik gisteravond nog gecorrigeerd door mijn tante nadat ik gezegd had dat mijn vader geen gevoel voor humor had. "Ze bedoelt vast een ander gevoel voor humor".
Manga's tante | Spam city