-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by L'auteur:
Kan het kloppen dat ik een glimp heb opgevangen van Mr. Clancy himself op CNN?
Erg scary allemaal.
<HR></BLOCKQUOTE>
Tom Clancy z'n broer, Jim, is nieuwslezer bij CNN
Tom Clancy is daarnaast ook een militair adviseur voor het amerikaanse leger. Hij komt dan ook regelmatig voorbij op CNN.
en die japanner in debt of honour had tenminste nog het fatsoen om een leeg vliegtuig te kapen.
------------------
"Why is he eating his Hall-Pass?"
The Principal|Calvin&Hobbes
-
Voor plattegrond van waar Marvel HQ in verhouding met deze ramp is kijk hier:
http://www.comicscontinuum.com:8080/...nhattanpan.htm
------------------
Everybody buy the following 3 series:
Captain Marvel, Defenders, Black Panther
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Oh!:
- Ik vroeg me meteen af, hoe zit het met de Spider-Man film? In de teaser zie je hoe Spidey een helikopter vangt door een web te spannen tussen de Twin Towers. Ik denk niet dat een Amerikaan dat begin volgend jaar nog in de bios wil zien. Wordt de sc?ne geschrapt of wordt de film uitgesteld?
<HR></BLOCKQUOTE>
Om hier nog even op terug te komen;
-De trailer is al uit roulatie gehaald, en een woordvoerder van Sony heeft gezegd dat de scene niet in de film zit.
Het is alleen niet duidelijk of de scene weg wordt gehaald of dat de scene er gewoonweg niet in zit (Sam Raimi zei een tijd terug overigens wel gezegd dat de scene in de film zat).
-De teaser poster wordt ook weggehaald, in de reflectie van Spider-mans ogen is de WTC namelijk te zien.
------------------
What the hell are you doing sitting here reading this? Get your ass to the nearest theater and go see 'Jay and Silent Bob Strike Back'! Again!- Kevin Smith
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Mausie010:
Alles wat hiervoor is gezegd beslaat allemaal wel een beetje mij gevoelens bij het zien van de beelden. Van onbegrip (kon het in het begin niet geloven)tot woede (dansende palestijnen met kinderen).....
Eigenlijk heb ik er geen woorden voor, het enigste wat ik wil zeggen is dat mijn gedachten bij de slachtoffers, hun familie en vrienden zijn en ik hoop dat de schade (emotioneel en lichamelijk)minder zwaar uitvalt dan op dit moment gedacht wordt.
Tenslotte dit : net als Oh! ben ik geen fan van de doodstraf maar op dit punt mag nu van mij een uitzondering gemaakt worden. Mensen die dit soort gewetenlose act?e's ondernemen verdienen het geschenk van het leven niet. De slachtoffers moeten gewroken worden. Gerechtigheid zal zegen vieren.
....and justice for all.
Maurice
<HR></BLOCKQUOTE>
Wat ik aan bovenstaande nog wilde toevoegen, hoewel het in de condoleance-topic stond, was dat niet alleen de palestijnen aan het feesten waren, maar ook dichter bij huis, nl in de gemeente Ede (Gelderland).
Daar waren marokkanen ook aan het fessten.
Ik heb daar totaal geen respect voor, eigenlijk alleen maar pure minachting.
Mensen die zo reageren hebben in mijn ogen in zijn geheel geen menselijkheid in zich.
------------------
"You know, I always say that a day without an autopsy is a day without sunshine."
Buffy - The vampire slayer
-
ik hoor net op de radio 1:
blijkt dat de vliegschool wat verdacht is door de FBI van een Nederlander is (what are the odds..) en dat de 2 personen waar de FBI in geintresseerd.
en ze kwamen uit Afghanistan...
daar komen problemen van.
------------------
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Thagirion:
ik hoor net op de radio 1:
blijkt dat de vliegschool wat verdacht is door de FBI van een Nederlander is (what are the odds..) en dat de 2 personen waar de FBI in geintresseerd.
en ze kwamen uit Afghanistan...
en ze stonden op de passagierlijsten van een van de vliegtuigen
daar komen problemen van.
<HR></BLOCKQUOTE>
------------------
-
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Xanta Claws:
Wat ik aan bovenstaande nog wilde toevoegen, hoewel het in de condoleance-topic stond, was dat niet alleen de palestijnen aan het feesten waren, maar ook dichter bij huis, nl in de gemeente Ede (Gelderland).
Daar waren marokkanen ook aan het fessten.
Ik heb daar totaal geen respect voor, eigenlijk alleen maar pure minachting.
Mensen die zo reageren hebben in mijn ogen in zijn geheel geen menselijkheid in zich.
<HR></BLOCKQUOTE>
mensen die zo repsectloos tegenover het leven staan verdienen het leven zelf niet.
ik vind dit alles nog steeds zo onwerkelijk en onaanvaardbaar. ik kan het nog steeds niet geloven. de skyline van new york is vanaf nu voor eeuwig getekend door het verlies van tien duizenden mensenlevens.
ik kan niet bevatten dat mensen hiertoe in staat zijn. de persoonlijke, politieke en econimische gevolgen zijn niet te overzien.
-
Nee, valt welmee kan die kerel niks aan doen.
Wat wel ontroerend en ook dapper tegelijk is is de manier waarop de 'pittsburgh'vlucht op zijn einde is gekomen. De passagiers die via iemand met een mobieltje te horen kregen dat ze op een levende bom zaten hebben zich in een soort kamikaze aktie op de kapers gestort waardoor het vliegtuig eerder dan bedoeld neerstortte.
Over superhelden gesproken....ik hoop dat hun einde snel was... diep, diep respect!
------------------
A life??? Cool, where can I download one of those???
-
Nee, valt mee. Kan zo'n vliegschool niks aan doen.
De passagiers van dat 4de vliegtuig zijn ook als helden gegaan. Doordat iemand via een mobieltje te horen kreeg dat ze op een levende bom zaten hebben ze als een man getracht de kapers te overmeesteren. Is helaas mislukt waardoor het toestel alsnog chrashte. Maar toch...Een diep,diep gevoel van respect.
------------------
-
Nee, valt mee. Kan zo'n vliegschool niks aan doen.
De passagiers van dat 4de vliegtuig zijn ook als helden gegaan. Doordat iemand via een mobieltje te horen kreeg dat ze op een levende bom zaten hebben ze als een man getracht de kapers te overmeesteren. Is helaas mislukt waardoor het toestel alsnog chrashte. Maar toch...Een diep,diep gevoel van respect.
------------------